Monday, January 7, 2013

HAI !

ohh haiii bloggers (2 org je) and hai my blog. HAHA sorri lah lama tak singgah tulis tulis. takde mase lah u nk create post. sorry sorry.. (gedik gedik goyang bahu). okeyhhh bile last tarikh post pun aku tak hingat. oraittt lah mak jemah tak nk tulis bnyk sgt. jari jemari penat tulis arahan kerja masa nk buat penutupan premis makanan siang tadi. HAHA membebel pasal kerja skrg. kelasss kau maria. gituuuu~....

ok lah mari mulakan niat yang pertama:

1. TAHNIAH
tahniah lah buat due horang kawang aku yg tercinta. ehh dialek ape tu ? sorry nk tekan backspace pun malas. jgn toleh ke belakang katanya. hahaha mereka ialah noris dan ayuni. dorang due ni dah kawin mendirikan rumah tangga. doakan kebahagiaan buat kamu berdua dan pasangan memasing. ohhh suwettt :]
review gambau sikit......



2. PENANG
jalan jalan penang dgn kawan kawan. huuuu best... naik unser reramai. yeayyy ngntok akhirnya. HAHA and i tolong isikan minyak je. let see..

budak gemok ! yeayyyy
3. HB SYDH !
yeayyy sudah tiba masanya aku meningkatkan umur. 22hb disember... my awesome birthday :] thanks to all my loves for the gift. and terima kasih jugak kepada my great great beloved (pangkat tinggi sikit). terima kasih mak masakkn nasi ayam. sedap wooooo~



4. OFFICE
meja office yang semakin tidak teratur. bsy mereten kan diri. dah hujung tahun kan. haha gitu lah jadinya. and  aku yg baru masuk ni pun kene lah bantu membantu dan aku pun jadi serabut.

walau serabut namun dengan adanya arnab dua hekor comel itu mmbuatkan aku TENANG !
5. GAJI ? : setelah dua bulan kerja............. yeayyy cerita habis. HAHA

6. BERIBU GAYA (iklan zalora)
hahhahah bila dh jadi perempuan harus aku suke bergaya dan ambil gmbar. yeayyyhhhh... cerita post ni dh nk habis sebenarnye. sbb itu takde tulis bnyk dh. mata pun dh mengilai ngilai syaitonnnnnirajimmm suruh tidur. hahhahahhaha esok kerja kan.... tp tgk lah dulu gmbar kak nam posing gedik gedik goyang bahu nih. hahahhaha gile !

peace yooo ! (poyo jep)

lets meet my new denim ;] welcome to my body

2 comments: